Trainingen

Groei drukken we graag uit in cijfers

Meer klanten, meer omzet, groter marktaandeel. Meer brandende lampjes. Om die groei te bereiken is het nodig dat je medewerkers groeien.

  • Wat betekent het voor jouw organisatie als de klantreis sterk verbeterd?
  • Of als je communicatie (intern én extern) eens goed wordt aangepakt?
  • En wist je dat je zelf vaak de grootste blokkades opwerpt om te excelleren?

Waarom een Training van Claudia Bouwens?

  • Deze trainingen zijn op maat ontworpen voor jouw organisatie. Hierdoor bereik je een optimaal effect.
  • De trainingen zijn interactief en pragmatisch. Geen theorie maar bewezen technieken die je gelijk toepast. Samen aan de slag met cases uit jullie praktijk.
  • Compleet traject: dus inclusief certificaat én nazorg. Want je kunt wel nieuwe dingen leren. Door het continu waarborgen van de implementatie profiteer je duurzaam van het effect.

Op zoek naar groei? Alsjeblieft: 3 groeilampen met effectieve oplossingen

1: Communiceren: over of met?

Ja maar ik dacht dat ….
Daar weet ik helemaal niets van…
Je luistert niet naar wat ik zeg…

Bijna alles wat we doen heeft met communicatie te maken. Net zoals bijna alles wat fout gaat. Ruzies, misverstanden, niet vervulde verwachtingen; het is vaak terug te brengen op een gebrekkige communicatie. Communiceren gaat alleen goed als er werkelijk sprake is van een verbinding. En daar hoort ook intensieve luistervaardigheid bij. In deze interactieve training verbeter je jouw communicatie skills waardoor je meer invloed krijgt en je woorden meer impact hebben.

Ja, ik kies voor effectieve communicatie

2: Zo reist jouw klant first class

In deze training optimaliseren we de verschillende fases van de klantreis. Met simpele en inspirerende oplossingen leert jouw team precies die stappen die nodig zijn om van een voorbijganger een loyale ambassadeur te maken.

Aan de hand van praktijkcases (verloren offertes, klachten, moeizame gesprekken) ontdekt je team hoe een andere aanpak tot beter resultaat leidt. Méér aandacht voor je klant resulteert automatisch ook in meer werkplezier.

Ja, mijn klanten verdienen first class

3: Mindfuck | Mind(Re)set

“Daar in de spiegel staat je grootste concurrent”. Negativiteit, belemmerende overtuigingen, uitstelgedrag. Ons brein is vaak onze grootste tegenstander. In deze training verzamel je moed. Moed om het tegen je eigen gedachten en overtuigingen op te nemen.

Dit heeft als bevrijdend effect dat je minder denkt in problemen en meer in mogelijkheden. En die instelling is waardevol voor ieder mens, op ieder moment.

Ja, ik denk graag in oplossingen